GRATIS fragt ved alle køb over 399 kr. til pakkeshop eller erhverv

Kundeservice

Kontaktoplysninger

Tumble Mee aps
Georg Jensens Vej 2D
8600 Silkeborg

Åben for telefonisk henvendelse: 

TLF. 50 700 549
Mandag - fredag: 9 - 12

Vi besvarer løbende mails - Skriv til: mail@tumblemee.dk
(Vi svarer tilbage indenfor 24 timer på hverdage).

Levering 

Vi leverer med GLS i Danmark. Gratis fragt ved køb over 399 kr. med levering i Danmark

Vi tilbyder følgende leveringmuligheder med GLS til Danmark:

Levering Pakkeshop - 39 kr
Levering Erhverv - 39 kr

Bestil og betal din ordre senest kl.13, så leveres din ordre med (PostNord i øvrige europæiske lande) eller GLS 1-2 dage* efter din bestilling.

Husk at Tumblemee.dk ikke kan gøres ansvarlig for forsinkelser hos fragtfirmaerne**.

* Gælder mandag til torsdag til alle brofaste øer i Danmark. Ordrer bestilt fredag (senest kl. 11.) leveres mandag el. tirsdag. Ordrer til ikke-brofaste øer tillægges 1-2 hverdage afhængig af øen. Hvis en helligdag falder på en hverdag, tillægges én dag pr. helligdag.
** Gælder hverdage mandag til fredag.

Vi leverer til adresser i Danmark og EU. Til EU kan der tillægges ekstra leveringstid afhængig af landet.

Hent selv i Silkeborg

Hvis du ønsker at hente selv, kan du gøre dette alle hverdage mellem 08-15.30 (fredage til 12)

Betaling

I vores webshop kan du betale med følgende betalingsmidler:
Der er ingen gebyrer ved betaling på Tumblemee.dk:
Dankort og VISA/Dankort. Gebyr: 0 kr
Dankort. Gebyr: 0 kr
Dansk-udstedte Mastercard, Maestro og Visa Electron: Gebyr 0% af transaktionsbeløbet
Dansk-udstedte American Express: Gebyr 0% af transktionsbeløbet
Alle ikke dansk-udstedte kort (Eg. International udstedt Mastercard): Gebyr 0% af Transaktionsbeløbet

Betalingssikkerhed

Når du betaler, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pinkoden.

Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Tumblemee.dk eller andre har mulighed for at læse dataene.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne er afsendt. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på tumblemee.dk. 
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du har modtaget din vare.

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved en af følgende kontaktmuligheder:
Mail: kundeservice(@)tumblemee.dk
Tlf: 50 700 549
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 
Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du nederst på denne side.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering 
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Varens stand, når du sender den retur 
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Tumblemee.dk
Georg Jensens Vej 2D
8600 Silkeborg

Hvad skal jeg sende med tilbage? 
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lign. 

Reklamation

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. 
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler, ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os 

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Persondatapolitik 
For at du kan indgå aftale med os på tumblemee.dk, har vi brug for følgende oplysninger: 
Navn 
Adresse 
Telefonnummer 
E-mail adresse 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. 
Personoplysningerne registreres hos Tumble Mee aps og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Direktøren og ansatte for Tumble Mee ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige på tumblemee.dk er direktør Patric VOgel
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. 
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til tumblemee.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. 

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives kun til Mailchimp.com som er det program hvorfra vi sender vores nyhedsbreve. 

Som registreret hos Tumble Mee ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Tumblemee ApS via e-mail mail(@)tumblemee.dk.

Klageadgang 

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice på 50 700 549, eller mail mail(@)tumblemee.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. 
Du kan klage til:
Forbrugerombudsmanden
www.forbrugerombudsmanden.dk 
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
forbrugerombudsmanden@kfst.dk
41 71 51 51 (Hverdage 9-12)

Standardfortrydelsformular